2010-04-17

Hissar & Dissar lista




1. att det snart är sommar..det ska bli as skönt, för jag har verkligen längtat
jätte mycke och äntligen så är den där jäkla snön borta också! hihih jag älskar
sommarn♥!

2. låten "fight for this love" med cherly cole. Ja, jag gillar den! i början tyckte
jag att den var tråkig men nu är den riktigt bra faktisk.


1. läppglans.
Jag gillar helt ärligt inte läppglans! på endel är det jätte fint men
jag skulle aldrig kunna andvända det själv. det ser sjukt konstigt ut på mig, haha.
så att läppglans är ett litet minus hos mig.




2. sega datorer! ja, jag tror ni fattar vad jag menar och dom flesta håller
nog med mig skulle jag gissa på. Jag hatar verkligen sega datorer, blir
så sjukt irriterad. "Gör inte datorn som jag vill så får tangent bordet lida ;)"
haha litet skämt där..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar