2010-05-01

kör en liten hiss och diss







1. klackskor! dom är så himla fina! iallafall dom flesta. Inte för att
jag går i sånt dagligen utan jag brukar bara ha på mig sånt på fester
osv.. Men vem vet jag kanske kommer ha på mig sånt dagligen när
jag blir äldre ;) nej men inte dagligen för det är inte bra för hälen.!


2. nudlar! det är så jävla gott! det var det ända jag åt förut men nu
äter jag annat. Det var faktiskt ett tag sen jag åt det .. börjar sakna
nudlar faktiskt :( hahah!

















1. att jag har tappat bort min nyckel..! ja, den är helt borta. den
"försvann" i torsdags och jag har ännu inte hittat den. saknar min
gulliga nyckel faktiskt.. hehe


2.gillar inte folk som lägger sig i andras liv. gillar inte folk som lägger
sig i andras liv och vill veta allt om alla,. Liksom sköt erat egna ist?
visst om man är bästavänner, då förstår jag att man vill veta typ allt
om varandra men sen när folk snackar om en utan att ens känna en
är så sjukt irriterande.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar